HTML

Ezmegmiez?

Wendigo vs the World - nyomokban gondolatokat, érzéseket, antiklerikális képregényeket, zúzdazenét, vért, verítéket és könyveket tartalmazhat. Meg mogyorót.

A szerző élőben...

Eme blog szerzője több zenekarban is köszörüli a hangszálait. A közeljövőben az alábbi helyeken láthatod-hallhatod élőben:

  • 2008.06.16.
    Budfapest, MüPa (Wendigo - Ágnes vendégeként)
  • 2008.06.27.
    Kazincbarcika (After Crying - szimfonikus!)
  • 2008.06.28.
    Bázakerettye (Queen Tribute)
  • 2008.07.10.
    Tokaj, Hegyalja Fesztivál (Wendigo)
  • 2008.08.17.
    Sziget (Queen Tribute)

MIért nem ünneplem...

2008.03.15. 18:52 :: Wendigo vs the World

…március 15-ét? Egyrészt azért, mert már rég nem arról szól ez a nap, hogy megemlékezzünk százhatvan éve történt dolgokról és emberekről. A politikusok szájában már a legelső mondat is jelenkori adok-kapokkal végződik, hogy aztán demagóg kakadobálássá fokozzák öt percen belül. „Ezernyolcszáznegyvennyolcban is forradalom volt, és most is az lesz mert az a kuuuurva kormány, bla bla bla” - a másik oldal meg: „Kosútlajos igazi cocilista volt és ő is bevezette volna a vizitdíjat, ha tudta vóna, bla bla bla”.

Másrészt ott vannak kiváló honfitársaink, akik négy-öt éve még csak azzal kezdték elbaszni az ünnepet, hogy a kokárda nevű érdekes bizbazt kisajátították az egyik párt szimbólumának. Addig se hordtam igazán, azóta még a látszatát is elkerülöm. Manapság ez odáig fejlődött, hogy ezek a - magukat jobboldaliaknak, igazi hazafiaknak, mittoménminek nevező - létformák kitalálták, hogy ők ősmagyarok, hunok, szittyák. Nyereg alatt puhítják a húst, visszacsapó íjat hordanak a sales meetingre, és hetente Kárpátia koncertre járnak (ahol a zene szarfos, de lehet ősmagyar köntösbe bújtatott demagóg faszságokat ordibálni ütemre). Ja, meg persze keresztények is, amit ők simán össze tudnak egyeztetni a világfával meg szarvas anyácskával, az biztos csak egy agancsos szűzmária.

ETTŐL nevetséges Magyarország. Ettől is.

Nem is tudom már, hol olvastam, most sajnos nem is tudom egy az egyben idézni, de volt egy nagyon helyénvaló szösszenet valahol: Ha egy nép épp nem éhezik, nem fázik és van hol laknia, akkor talál magának valamit, mert a vérében van, hogy lázadjon, keseregjen és hőzöngjön.

Egyetlen dolgot felejt csak el minden kopasz szittyaimitátor, minden csőcselék, minden álvallásos álszent, és minden jobbra, balra és középre nyaló politikus: Ha nem a semmire se jó ideológiával, a folyamatos múltbaszogatással, mások fikázásával foglalkoznának, hanem a saját dolgukat csinálnák, már régesrég nem itt tartanánk - és akkor nem is lehetne miért hőzöngeni.

Lehet úgy is magyarnak lenni, hogy az ember csak úgy szimplán magyar. Vagy szimplán csak ember.

(Az már más kérdés, és csak zárójelben írom, hogy meggyőződésem szerint Kossuth volt az akkori ország Orbán Viktora, aki gyakorlatilag a reformkor összes fejlődését és eredményét agyonvágta egy előkészítetlen szabadságharccal, ami eleve kudarcra volt ítélve. Petőfi meg egy Kövér Lászlóba oltott Jódlis Csocseszként népi viccköltőnek indult, aztán az események sodrában lett nagy ember. Sajnálom, de ez van, csak gondoljátok végig, mi lett volna, ha Széchenyi és társai még tíz évig zavartalanul dolgozhattak volna: a már akkor is gazdaságilag haldokló Monarchiát pont a gazdaságilag turbósodó, dinamikus Magyarország győzte volna le, nem pedig pár kiegyenesített kasza és huszármundér.)

87 komment

Címkék: különvélemény selfblog whocares

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HBP. 2008.03.15. 19:08:35

igazi agymosott ember vagy.
nem, nem vagyok fidesznáci, független vagyok, mert nem szeretek elköteleződni, de...
nagyon és nagyokat tévedsz.
kicsit tanulj történelmet, miért olyan hangosak egyesek ilyenkor.
nagyon rossz lehet ennyire gyökértelenül, nagyvárosiasan élni, hogy mindenkit utálsz,
de milyen csőcselékről beszélsz?
Panelproli.

Wendigo vs the World · http://wendigo.blog.hu 2008.03.15. 21:25:28

Kedves Ismeretlen,

Történelmi ismereteimmel kapcsolatban eléggé szerencsésnek mondhatom magam, hiszen régésznek készülve elég mélyen beleástam magam a tantárgyba...

Gyökértelenség? Nagyvárosi élet? Panelproli? Hááááháháháháháááá! TE puffogtatod itt a közhelyeket, ugyanis még az engem csak nagyon kicsit ismerők is tökéletesen tudják, hogy ez a három dolog a lehető legtávolabb áll tőlem...

Hogy milyen csőcselék? Szerinted telefonfülke-borogatással és ész nélküli rombolással lehet rendszereket megváltoztatni?

Gratulálok. Valószínűleg a sötét középkorba kellett volna születned, csak a gólyák elnézték az időzítést.

AnnGel 2008.03.15. 21:53:00

Nem esik jól, hogy egy mondatban említed a múltjukat valamilyen szinten ápoló un. hagyományőrzőket, és az ünnepeken hőbőlgő barmokat. De erről már beszéltünk, és amúgy is, akinek nem inge... nem is veszem magamra.

Én meg sosem gondoltam volna, hogy visszasírom a sulis márc. 15-ös emlékműsorokat, ahol verseket szavaltunk, megnéztük egy másik osztály előadását, a kokárdát kitűztük az ünneplős ruhára... most is végignéznék egy-egy ilyen előadást, de
már gyakorlatilag menekülök Pestről az ünnep közeledtével, életveszély az utcára kimenni :S

Nemzeti ünnep, bah...

Neszton 2008.03.16. 11:36:00

Most, így visszanézve megint az utóbbi idők márc. 15-ei műsorait meg a rendbontásokat, igazat kell adnom Wendigonak (alias BZ): végre találtam egy embert rajtam kívül, aki egyetlen oldal mellett sem állt ki, nem vakította el egyetlen eszme sem, és józan ésszel gondolkodott erről.

Én szeretem a törit, jól bele is ástam magam, és azt kell mondjam, hogy Kossuth (elnézést a káromkodásért, de) egy igazi nagy balf**z volt, aki nagyon tudta manipulálni a tömeget hihetetlen szónoki készségével, de iszonyúan nem tudta (szerintem nem is akarta) átlátni a helyzetet, mindenáron forradalmat akart, és a forradalom után meg uralkodni (ugyebár tudjuk, h ő lett a szh. alatt Mo. második kormányzója a 3-ból, az első Hunyadi János, a harmadik Horthy Miklós volt, na őt sem kell sajnálni).

Bizony, látjátok feleim szümtükkel, itt valami nagyon el lett cseszve, amikor Kossuth fellépett Petőfivel és a bagázsával. Akik meg józanul gondolkodtak (Kossuth, Deák) szépen háttérbe lettek szorítva, mert az hogy néz ki, néhányan már lassú reformot akar, amikor az ország forrong. Bizony, mi let volna, ha nincs kossuth....

És ugyanez van most is, csak most Orbán-Gyurcsány módra. A magyar nép nem tanul...

egyfejű 2008.03.16. 15:58:26

És akkor még nem is esett szó a nyíltan megjelent sovinizmusról. Nem kell nagy történelmi távlatokat nézni ennek a hatásásról, elég csak dél felé pillantani és megnézni, mit értek el ezzel a hagymázas baromkodással a szerbek.

Goten 2008.03.16. 17:52:09

Tökéletesen egyetértek Nesztonnal és BZ-vel. Az ország gondjait képtelenek megoldani a jelenleg hatalmon lévő (amatőr) és ellenzéki (nagyszájú) politikusaink, a "forradalmárokról" már nem is beszélve, akik a nagy hazafiságukban milliárdos károkat okoznak imádott országuknak. Hihetetlen, hogy Magyarország igen nagy részét képes maga mellé állítani mindkét oldal, miközben üres beszéden és a amatőr intézkedéseken kívül nem képesek felmutatni semmit. Csak az segíthetne rajtunk, ha jönne egy valódi szakértőkből álló, csak az ország érdekeire koncentráló kisebb párt, aminek sikerülne megfelelő támogatottságot kiharcolnia ebben a gyűlölködés fűtötte kétpártrendszerben.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.blogspot.com 2008.03.16. 18:10:18

Fiatalok! Szerintem félreértitek a HBP nickű jó munkásembert! A Panelproli a neve! A HBP ennek a rövidítése. A végén a P a Panelproli. A HB-meg kb. bármi lehet. Szerintem van rá tippetek. 8-]

Goten 2008.03.16. 18:13:35

Hmm, lehet, hogy csak nekem túl éles a fantáziám, de azonnal beugrott a HB rövidítésre két szó :-).

Goten 2008.03.16. 18:14:30

Ehh. Élénk. Azt akartam írni.

Keviny · http://keviny.blogol.hu 2008.03.16. 22:40:19

BZ,

hát, ebben a témakörben kivételesen nem értünk egyet, de hát mindig mindenben nem lehet egyetérteni.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.17. 01:20:27

Kedves Vén Digó,

Ez úton szeretném tisztelettel megköszönni, hogy helyettem is megfogalmaztad, amit én is gondolok - sosem szerettem a kokárdát, de valaha az egész nemzet szimbolúma volt de most már kimondottan irtózom tőle, mert most már csak egy embercsoporté. Ritkán jártam mércius 15.-ét ünnepelni, de most már eszembe se jutna - s ezekről nem a saját lustaságom tehet. Érdekes módon 8-10 éve nyugodtan ki lehetett tűzni a kokárdát, sőt akár március 15.-ét is lehetett ünnepelni. Hogy kik tették tönkre - BZ Te tudod, aki pedig ezt nem fogadja el és nem fogja fel, az biztos a cseh adót nézte amikor történtek a dolgok, vagy mellékállásban strucc és fejét folyamatosan a homokba dugva él - ha neki így jó, hát egészségre - az ignorancia sokmindenre gyógyír :). Én magam csak sokkal óvatosabban, diplomatikusabban mertem volna leírni ugyanezt, amit Te, vén Digó, azonban így sokkal inkább egyetértek vele. Köszönöm, hogy leírtad - helyettem is. És mindenki szégyellje magát párttól, oldaltól, gondolattól függetlenül, aki tönkretette ezt az ünnepet akár így, akár amúgy.

KKNC 2008.03.17. 09:34:58

Tökéletesen egyetértek Wendigoval, viszont fogalmam sincs, mit lehetne ez ellen tenni (mármint nem az ellen, hogy egyetértsek, hanem a helyzet ellen).

Beren 2008.03.17. 14:30:05

Teljesen mindegy, hogy Kossuth vagy Petőfi milyen ember volt (egyébként ez a Petőfis dolog nem egészen olyan volt, mint gondolod). A lényeg az, hogy néhány dekáddal ezelőtt volt itt valami, ami akkor megmozgatta az országot. Jó volt ez, vagy rossz, nem érdekes, de volt. Erről emlékeznénk március 15-én. Nekem inkább az b@ssza a csőrömet, hogy nem tudom a gyerekemet elvinni ezen a napon a Nemzeti Múzeum lépcsőjéhez, nem tudom neki elmesélni, hogy "látod, fiam, itt állt a Petőfi bácsi, és akkor elmondta a Nemzeti dalt, meg hogy mit kíván a magyar nemzet" - mert nem merem odavinni... Jó, most még nem is vinném, még nincs három éves, de fog itt valami változni valaha is?...

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.17. 15:17:45

Beren, bár nekem nincs 3 éves gyermekem, de magam sem mernék odamenni... Neked epdig szívből gratulálok a H.A.R.D. koncerten nyújtott teljesítményedért, csak így tovább, keress magadnak valami JÓ bandát - tudom, ezt nem könnyű idehaza...

Beren 2008.03.18. 11:46:43

Kösz, Gyu. Én sem merek odamenni, de ez a legkevésbé sem zavar. Az viszont majd fog, amikor netán a kölök megkérdezi, hogy "ésakkor odaálltki a Petőfibácsi ésazholvan?"...

A HARD az JÓ, én legalábbis élveztem, bár nem volt olyan nóta, amit ne keffentettem volna el egy-két helyen. Némi próba még jó lett volna, de nem volt rá idő.

egyfejű 2008.03.19. 07:49:34

Csatlakoznék Gyuhoz, én is gratulálok Berennek. Sajnos az A38 hangosítása a magyar politikai élethez hasonlít, itt is zavaros katymaszt állítanak elő és nem a dolgukkal foglalkoznak. :(

Beren 2008.03.19. 08:31:55

Ne bántsátok a technikusokat. Olyan még nem volt a történelemben, hogy azt és úgy hallottam kontrollból, amit és ahogyan kértem. Ez a rendkívül szokatlan dolog meg is zavart kissé, lehet, hogy ezért bugzottam a nótákban... (:o)

egyfejű 2008.03.19. 08:53:02

Én a technikusokat nem bántom, de az, aki az A38-on tekergeti a potikat sajnos nem az. :( Az egyszerűen egy hozzánemértő és süket alkalmazott.
Azt hiszem ez volt az utolsó eset, hogy kifizettem egy kalap pénzt a kásáért, ide sem fogok járni, mint ahogy politikai rendezvényre meg állami ünnepségre sem.

Andi 2008.03.19. 09:38:11

Nálunk 17-én volt Szent Patrik napja, az írek egyik legnagyobb ünnepe. Természetesen itt, Londonban is megtartották. Miután hallottam, hogy 2 nappal azelőtt odahaza mik történtek ünnep címszó alatt, kíváncsi voltam. Ezerféle náció él Londonban, különböző mentalitással, kultúrával, szokásokkal, akár össze is balhézhattak volna így, egy kupacban. De nem. Mindenki, az írtől és angoltól elkezdve a Kelet-európain és afrikain át az ázsiaiig normálian, együtt, jókedvűen ünnepelt talpig zöldbe öltözve ír zene és ír sör mellett. Otthon meg csak magyarok vannak, aztán mégsem férnek meg egymással... :-(((

Andi 2008.03.19. 09:41:17

...a saját közös múltjuk ünnepén. (A vége lemaradt az előbb, bocs.)

egyfejű 2008.03.19. 10:53:24

SZVSZ itt mondtál egy fontos szót: közös. Ami meg kimaradt: vérzivataros.
Nálunk nincs közös múlt sajnos, csak aktuál izélt sztereótípiák, amiket erőszakosan le is akarnak nyomni a torkodon (lásd HBP hozzászólása).
Itt tartunk, meg Trianonnál. :(

Andiíí 2008.03.19. 11:23:45

Kedves Egyfejű, tudod, ez elég baj. Trianon... Bocsánat, akit esetleg sértek vele, de számomra ez nemcsak azért a múlt, mert jóval utána születtem, de azért is, mert nem lehet örökké a múltban élni és jajveszékelni. Az idő, bármennyire is fáj, előrefelé halad, nekünk is arra kellene menni. Itt kint az ember megtanulja, hogy nincs Trianon, nincsenek országok, földrészek. Kemény az élet és az ember örül, ha számíthat valakire, ha bízhat valakiben, ha akad, akivel megoszthatja gondját-örömét, legyen az bármilyen bőrszínű, bármelyik országból való. Az én legyik legkedvesebb barátom itt kint egy romániai fiú. Egyikünket sem érdekli, hogy nemrég Romániában megvertek egy magyar fiút - meg hogy azért megtörténik ez fordítva kicsi hazánkban is, csak persze annak nincs sajtója... Mi nem verjük egymást csak azért, mert ő román, én meg magyar. Nem az a fontos, hogy ki honnan jött, hanem hogy milyen ember. Talán ez egészségesebb szemlélet, mint örökké a múltban túrkálni. Sokkal inkább előbbre visz, ha az ember azt keresi a másikban, ami összeköt és nem azt, ami elválaszt. És ez vonatkozik azokra is, akik azonos nemzetet képviselnek. Egyre szomorúbb leszek ami a magyar állapotokat illeti, ahogy egyre többet élek itt kint. És nem látom a végét... :-((( Talán az egész magyar népet ide kellene delegálni csak 1 évre, akkor megtudnák, mi a magyarok Istene és mi az igazán fontos az emberi kapcsolatokban és a világhoz, az élethez való hozzáállásban.

Andi 2008.03.19. 11:27:19

Szóval az előzőt is én írtam, csak megcsúszott a kezem és Andííí lett belőlem... :-) Arról meg fogalmam sincs, hogy amit tagoltan írok, azt miért nem tagolja a net. Ezért az egybeírásért is elnézést, én másképp készítettem elő a dolgot. A technikának az ördöge közbenyúlt...

egyfejű 2008.03.19. 11:32:56

Kedves Andi!
Jól szóltál, uff.
Annyit még az egészhez, múltkor megkérdezték: van zsidó-cigány-román-stb. barátod? Mondtam, hogy gőzöm sincs, affene sem foglalkozik ilyen dolgokkal. Ezek után lerasszistázott az illető.
Ez ma (is) fülemülés-patópálos-dögöljönaszomszédtehenés ország, amire profi módon rájátszanak "politikus" honfitársaink.
Azt meg SZVSZ ne akard, hogy kimenjen arrafelé ennyi korlátolt, tapasztalataim szerint a hülyeség fertőző és marha gyorsan terjed. :)

Andi 2008.03.19. 11:50:45

Dehogy akarom, nem őrültem meg, csak épp a lehetséges megoldásokon gondolkodtam :-) Kis részletekben azért jöhetnének erre az 1 éves intenzív gyorstalpalóra - legalább több magyar gagyogna angolul a hazatérésük után otthon :-P Mert a száj az nagy, de tanulni... meg haladni a korral... Nem vagyunk mi egy kicsit lusta nép? Nem tudom... valahogy úgy érzem, hogy nem voltunk mi ilyenek. Lehet, hogy bennünk volt ez a fajta mentalitás, hiszen ami nincs az emberben, azt nem lehet előcsalogatni, de az biztos, hogy drága politikusaink (a drága szó szerint értendő) - tök mindegy, hogy melyik oldalt képviselik - eredményesek voltak ennek a hajlamnak a művészi szintre való fejlesztésében. Hát nekem meg vannak cigány barátaim is (otthon), meg román barátom is, sőt, még fekete bőrű barátom is van itt és még azt is tudom, melyikük milyen nemzetiségű - csak baromira nem érdekel. Értelmesek, kedvesek, jó fejek. Emberek. Ennyi. Mi az az SZVSZ? Tudod, nem mindent ismerek a számítógép-zsargonból... :-)

egyfejű 2008.03.19. 12:18:28

SZVSZ=Szerény Véleményem Szerint (IMHO)
Vannak népszavazási kérdéseim a megoldásra:
1. Hajlandó-e adójából OVI és Fletó élethosszig tartó - természetesen lakhelyelhagyási tilalommal terhelt - mallorcai tartózkodását finanszírozni?
2. Egyetért-e azzal, hogy a hasonló mentalítású és politikai pályára tévedt honfitársainkat bírósági ítélet után a szomszédságukba száműzzük?

Andi 2008.03.19. 12:44:09

Köszi! Akkor én most népszavazok, legalább pótolom a most elmulasztottat, de nem akartam kintélőként eldönteni, hogyan éljenek az otthoniak. 1. IGEN!!! :-D A finanszírozást kezdhetném mondjuk tegnap? 2. IGEN!!! :-D A az első 10 repülőjegyét magam fizetem! Ellesznek egy ideig egymással... :-) Bár valahogy az az érzésem, ők nagyon is jóban vannak a színfalak mögött, csak a saját népüket uszítgatják egymás ellen. Nagy játékosok ezek...

Andi 2008.03.19. 12:45:35

Ja, a sok hülye meg persze hagyja magát. (Akinek nem inge, kérem... kösz.)

egyfejű 2008.03.19. 12:59:48

Andi, az a baj itthon, hogy sikk és divat hülyének lenni. mint Trianonozni is. Ja, és az sértődjön meg (de rám, ne Andira), aki ezt magára veszi. Én is kérem vissza a bajor birtokaimat. :D

Andi 2008.03.19. 13:17:08

Kiváncsi lennék, a bajorok mit szólnának, ha előállnál a követeléseiddel? :-DDD Igen, valóban a hülyeség a trendi - de mindez csak azért, hogy addig se kelljen meglátni, hogy többek között a nyavalygók tehetnének azért, hogy ne legyen okuk nyavalyogni. De sokkal egyszerűbb kivonulni az utcára néha traktorokkal, néha zászlókkal, meg kocsikat feldöntögetni, kirakatokat, ablakokat betörni, mint tenni valamit magunkért. Nem Trianon a hibás. Egy háború vesztes oldalán voltunk, megkaptuk a magunkét. Más is megkapta. Ez van. És ha nem így lett volna? Mit kezdenénk most a tökszegény Erdéllyel, ha még magunkat, ezt a pici országot sem tudjuk fenntartani és értelmesen navigálni? Jártam többször Erdélyben, láttam, mi van ott, nem újságcikkekből beszélek, hanem saját tapasztalatból. Egyszerűen lapozni kellene (kellett volna már huszonvalahány évvel ezelőtt) és elkezdeni egy új életet országosan és akkor egyénileg is lett volna rá lehetőség. Mégpedig otthon. Most meg, ha az ember ezt meg akarja tenni, akkor fel kell kerekednie és a világ másik végén letelepedni, mert otthon nem lehet. Ááááá, szánalmas ez az egész. Meg dühítő. És persze kétségbeejtő.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.19. 13:17:25

Úriten, az előbb egyfejű azt írta, hgoy Trianonozni, én meg azt olvastam, hogy Triatlonozni. Na ennyit az én politikai nézeteimről :)
Berennek még annyit: Lehet, hgoy Ti a kontrolban jól hallottatok, akkor nekünk fel kellett volna menni a színpadra, mert odalent élő katasztrófa volt...a szintis srácról onnan tudtuk, hgoy játszik, hgoy láttuk a kezeit mozogni a billentyűzet felett.... Kivéve za intrókat persze :) Jah és a kórusokról is sejtettük, hgoy énekelitek, mert mozgott a szátok :)

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.19. 13:20:50

Ehhh, mindent elgépeltem, úgy látom, sorry :)

Andi 2008.03.19. 13:24:50

Már megint hosszú voltam. Röviden ugyanez: veszíteni (és utána talpra állni) tudni kell.

Andi 2008.03.19. 13:26:59

Gyu, csatlakozom, én is inkább a triatlonozás pártján vagyok! :-D

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.19. 13:29:05

A helyzet az, hogy "veszíteni" nem mindig az, aminek elsőre látszik... Például a Japánok ma nem lennének műszaki nagyhatalom, ha nem verik őket bucira a II. világháborúban... persze, ez nem vígasztalja azokat, akik nem tértek haza, illetve azok családjait, de ez történelmi tény. A vereségből tanulni kellene (ahogy a sportban, ha már Triatlon) és ezt felhasználva jobbá válni.... Van egy mondás, ami a focira igaz: az a 11-es, amit a bíró befúj - nem sajnálkozni kell rajta, hanem 1 góllal többet kell lőni, mint az ellenfél. Ilyen egyszerű (lenne)

Andi 2008.03.19. 13:33:41

Most pedig leborítok, uraim, mert egyrészt BZ még azt hiszi, hogy át akarom venni itt a hatalmat ;-), másrészt meg ma hoztak nekem Piros Aranyat és Erős Pistit otthonról és muszáj érte elmennem, mert pákosztos vagyok, ezek meg nagyon finomak! Azért a hazai ízek mégiscsak hazai ízek :-D Sziasztok!

Andi 2008.03.19. 13:35:50

Jogos, módosítok: Ha citromot kapsz, csinálj belőle limonádét! Na, ezt sem ártana megtanulni. Élelmesség... :-D

egyfejű 2008.03.19. 13:42:13

A hazai ízekhez a csirkepaprikással tudsz a leginkább közelíteni, az csilivel meg tejszinnel hasonló érzetet tud kelteni.
Liszt+tojás van, azaz a nokedli nem gond. :D

Andi 2008.03.19. 13:47:35

Na, szóval még itt vagyok egy kicsit ám... :-) Vegetáriánus vagyok, úgyhogy valahogy a csirke meg a tojás nekem nem jön össze. De köszi szépen, majd a nem vegás ismerőseimnek javasolom, örülni fognak :-) Bár, ha jobban meggondolom, mégiscsak jól jön nekem is, gombapaprikás is van a világon, ugyebár... :-D

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.19. 14:37:53

OMG Andi, Te hol laksz?

Andi 2008.03.19. 17:01:28

Gyu, fordítást kérek, mi az az OMG? :-) Bocs, de tök hülye vagyok ezekhez a rövidítésekhez, nincs benne gyakorlatom. Majd most jól megtanulok mindent :-) Egyébként Londonban élek.

BZ · http://www.myspace.com/bzhungary 2008.03.19. 17:18:59

Nabasszus, egyszeri bézé kiteszi a lábát Newcastle kies (?) városába, erre rögtön negyvenvalahány hozzászólás jön a felvetésére. Nocsak. Hihi.
Szóval az élet produkált tegnap egy választ az egyik beírásotokra, ugye népcsoport meg tolerancia meg ilyes.
Az Amszterdamból Newcastle felé suhogó repülőn az előttem levő sorban ült egy zsidó (jaj, ezt szabad egyáltalán így leírni?) család. Fejen a sityak, öv alatt a kendő, néni feje szépen lekendőzve (nem az arca, az máskultúrkör), meg két kisgyerekskinhead. Melléjük pedig beült egy olyan igazi angol munkás-ős, kábé 45 éves lehetett, tán 50 is, de szénné volt tetoválva, a fülében millió csiling, a feje tarkopasz, rajta egy akkora vágással, mint lagzilajcsi seggvágata. Öt percen belül kedvesen beszélgettek, a proliskin kedvesen felvette és lepucolgatta az egyik kisgyerek által leejtett játékot, meg ilyenek. Végigcseverészték az utat, és azért ezt egy magyar skinhead és hazai zsidó család tekintetében ugye nem tudnám elképzelni. Sőt...

Na, maj' megyek haza lassan, oszt' írok mg ilyeneket. Egyrészt látogatottságot gerjeszt (háháhá, számító dög vagyok), másrészt végre kiírom magamból. Hehhheheheeeee.

Andi 2008.03.19. 17:44:14

:-D Elkanászodtunk, BZ, tudod, nem volt itthon a macska... :-D Igen, van zsidó is, meg cigány is, már csak azért is, mert magukat is így nevezik és mástól sem veszik sértésnek, ha közben nem tart rájuk csőre töltött pisztolyt. (Eredeti forrásokból tudom.) Amit leírtál az ittenség nem ritka jelenség... Annyi minden külföldi dolgot meghonosítottunk már odahaza, ezt esetleg nem lehetne, kérem szépen?

egyfejű 2008.03.19. 18:10:37

Mindenki az, aminek érzi magát. Amennyiben láttatni is akarja, szíve joga. De azt, hogy kopasz-varkocsos-kokárdás kisköcsög kitaláció alapján mondjon-rugjon-késeljen?
Tudom, gondolkodni baromi energiaigényes, meg agy is kéne.

egyfejű 2008.03.19. 18:26:37

Ja, Sajóbábony szocialista vezetésű önkormányzata meg menjen el haza kapálni, oda való az, aki más életének a kioltása felett diszponálna. Az ilyen gondolatot dédelgető köcsögök maradjanak a póknál-légynél-gilisztánál. Azok még egy szinten vannak velük.

Andi 2008.03.19. 18:49:11

Egyfejű, miért sértegetsz olyan ártatlan és érző lényeket, mint a pók, a giliszta és a légy? Bántottak ők téged? :-D

egyfejű 2008.03.19. 19:03:16

Azért, mert nem indulnak a hazai választásokon (sem) egyenes ágon, csak a homo sapiens-nek kinéző rokonaik mögé bújnak.
Tetü, aljasmocsok, báb, korlátolt, felelőtlen, zsebnapóleon stb. ne parasztvakító megváltóként akarjon villogni.
Először tanuljon meg gondolkodni, utána másokra figyelni. Ja, a diploma nem felmentő ítélet, sőt. Észt még papírral nem adtak.

Goten 2008.03.19. 19:03:44

Egyfejű: nyilván felvetődik a kérdés, hogy aki idős embereket gyilkol és kirabolja a fél települést, az nem köcsög-e legalább annyira, mint aki halálbüntetést kezdeményez. Ne értsd félre, nem támogatom az ötletet, csupán két oldala van az éremnek, mint mindig :-).
Andi: OMG - Oh my God.
Egy kis politika (gondolom nem bánjátok, valamennyire témába vág) :-): nem tudom, mennyire figyelitek az eseményeket, de érdekesen alakulnak a dolgok. A koalíció a széthullás határán áll, a kormány pedig brutális adók bevezetését tervezi, hogy pótolja a kieső bevételt (ahogyan azt előre látni lehetett). Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből. Sok jó valószínűleg nem.

egyfejű 2008.03.19. 19:15:59

Hali Goten!
1. senki nem vindikálhat jogot más életének a kiírtására, az elmúlt évek is tele vannak ártatlanul halálraítélt emberek történeteivel. Itt csak az önbíráskodás segítene, azaz amikor látod, hogy gyilkol, gyorsan megölöd. Segítene?
2. Ennél brutálisabb adókat már nem lehet bevezetni, vagy mehetünk kapálni az árok partra. Igazándiból engem az zavar és érint, honnan veszi a bátorságot bármely állami szerv, hogy baszik fizetni, pláne határidőre?

Andi 2008.03.19. 19:24:39

Egyfejű, hova raktad a humorérzékedet? :-) Azt írtam, hogy a szegény rovarokat miért sértegeted azzal, hogy egy napon említed őket ezekkel a politikusokkal? Köszi, Goten, most már nem halok meg tökhülyén :-) A magam részéről innen nem gyakran figyelem, örülök, hogy kikerültem belőle. Talán ezért is hökkenek meg, amikor rávetem magam és egyszerre kapom meg az összes hülyeséget kb. 2 hónapra visszemenőleg. A magam részéről úgy gondolom, az utolsó pillanatban jöttem el. Nem irigylek senkit, aki most otthon él... OMG!

egyfejű 2008.03.19. 19:27:19

Andi, affenébe, további poénnak szántam a nem önálló indulást. Sajnos ez ma nem jött össze :(

Andi 2008.03.19. 19:28:35

Jéééé, most látom... BZ, mi jár a félszázadik hozzászólónak? (A száján kívül...)

Andi 2008.03.19. 19:30:07

Sebaj, Egyfejű, majd gyakorolunk :-))

egyfejű 2008.03.19. 19:31:37

Elvégre párosan szép - és élvezettel teli - az élet.

Nephin 2008.03.19. 20:21:36

Jó post, gratula. Felidézi, mikor kedves külföldi barátom nem értette, miért nem hordom a kokárdát, mikor a villamoson a legtöbb emberen volt. Nem értette, miért leszek enyhén irritált, mikor kölcsönkapott atillában akart velem sétálni az utcán.

A szocialisták háza tájáról pedig egyre hajmeresztőbb ötletek szállingóznak. Egyetértek mélyen tisztelt egyfejű barátommal. :) (Így jó lesz? :P) Érdeklődve várom, miket húz még ki belőlük az a népszavazásnak hívott izé.

Andi, albérlőt fogadsz Londonban?:) Onnan már csak egy ugrás Írország...:)

Andi 2008.03.19. 20:25:46

Szia Nephin! Jó nagy ugrás! :-) Londonban nagy hagyománya van a lakáskiadásnak, én is bérelem a kérót. Jó kicsi, úgyhogy rajtam kívül nem igazán fér el ott senki. Max. ha összebújunk, de arra meg már van jelölt... Szóljak, ha nagyobba költözöm? :-)

Nephin 2008.03.19. 20:30:59

Gondolkodom rajta, majd jelentkezem. ;)

egyfejű 2008.03.19. 20:36:06

A lakás mérete nem az ágynál, hanem az egyidőben igénybe vehető WC-knél dől el, lányok. A sima ágynál ott vagyok én is :D

Goten 2008.03.19. 21:26:05

Egyfejű: jelen állapotok szerint hamarosan valóban menni fogunk kapálni :-). A tervek szerint mindenkin behajtják a tandíj, a vizitdíj és a napidíj kiesésének költégeit, de főleg a vállalkozások fognak nagyokat szívni, úgyhogy az eddig sem épp "blossoming" gazdaságunk még inkább össze lesz barmolva.

Andi 2008.03.19. 21:30:26

OK, gondolkodj, oszt majd írjá' :-) Egyfejű, én sem az ágyról, hanem az egész lakásról beszéltem :-) A WC-témát inkább hagyjuk, laktam már együtt fiúkkal... :-P

Andi 2008.03.19. 21:34:05

Miért? Komolyan gondolta bárki is, hogy majd nem kell ezeket fizetni? Dehogynem. Csak más néven fut majd az egész és ellenőrizhetetlenebb lesz. Ki van ez találva...

egyfejű 2008.03.19. 21:56:39

Sajnos rengeteg gondolkodásra képtelen seggfej polgártársam gondolja. SZVSZ igaz a mondás: magyar ember nem akar egy egyszerű bővített mondatot megérteni, mert nem tudja, mi az a vessző :D

Andi 2008.03.19. 22:12:21

Mert kényelmesebb betanult hülyeségeket szajkózni, mint átgondolni, hogy tulajdonképpen mit is beszélnek - és ennek mi lehet a következménye. Vonatkozik ez "kicsire", "nagyra" egyaránt...

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.19. 23:47:47

ehh, úgy látom, megint az az igazi kalandvágy, ha valaki idehaza akar maradni. Én kalandvágyó vagyok :)

Goten 2008.03.20. 00:12:48

Gyu, veled tartok :)
Andi: Igen, bizony, az eredmények alapján az ország több, mint 40%-a gondolta azt, hogy nekik mennyire kurvajó életük lesz, ha a gonosz kormány elnyomásától felszabadítják hazájukat, és eltörlik ezeket a díjakat. Félreértés ne essék, egyáltalán nem nyalok balra (sőt...), de ennek a népszavazásnak semmi értelme nem volt azon kívül, hogy kiderült, az emberek mennyire nem értik (vagy nem hajlandóak érteni) a helyzetet. Bár ez már abból a mentalitásból kiderül, hogy minden második magyar ott csalja az adót és rövidíti meg a költségeit, ahol tudja (tudnék mesélni), aztán meg ártatlan boci-szemekkel kérdezik, hogy miért van ilyen helyzetben az ország (és vajon miért nőnek egyre jobban az adók), vagy éppen mennek az utcára milliárdos károkat okozni.

Andi 2008.03.20. 00:17:56

Van benne valami, Gyu :-D '56, csak pepitában... Joccakát mindenkinek!

Andi 2008.03.20. 00:22:49

Pedig már majdnem elmentem aludni :-) Azt hiszem, nem ezek alól kellene az országnak felszabadulnia. Egyszer már egy másik témában emlegettem ezen a blogon az emberi hülyeség fektetett nyolcasát... És most már tényleg joccakát - egész nap itt lógtam, még a végén ki leszek tiltva :-D

Andi 2008.03.20. 10:00:01

Jó regg! Goten, álmomban eszembe jutott, mire volt jó még ez a népszavazás: sokba került, egy csomó eltűnt lóvét rá lehet fogni. És persze a felelősséget is át lehet hárítani a pógárokra, ha nyavalyognak az új fizetni valók miatt: "ti akartátok ezt..." Okos...

egyfejű 2008.03.20. 10:02:19

Szép napot mindenkinek!
Andi, nem véletlen a mondás: az Univerzum és az emberi hülyeség határtalan, bár az elsőben nem vagyok biztos!

egyfejű 2008.03.20. 10:04:00

Andi, és lőn, íme az első fecske egy olyan embertől, aki az igenek mellett kampányolt: index.hu/politika/belfold/kosa080319/

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.20. 13:17:16

Azért mindig kellemesen meglepődöm, hgoy Goten fiatal kora ellenére milyen éretten gondolkodik. S ilyenkor mindig azt hiszem, hogy van még remény, hogy nem lesz teljes sötétség...

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.20. 13:29:27

Andi, a felelősségáthárításról és az okosságról annyit, hogy nem a kormány akarta ezt a szavazást... Lehet, hogy az ellenzék ezzel tett nekik egy "szivességet", de ezt a felcsúti legénység akarta mindenáron...

Andi 2008.03.20. 14:56:27

Gyu, nem is a kormány ellen "tüntettem" ezzel a mondattal. A mi kis országunkban bárki akár utólag is, meg nem kormányon is áthárítja a felelősséget rád, rá és rám is. A lényeg, hogy ő ne legyen felelős semmiért.

Andi 2008.03.20. 15:07:55

Szia Egyfejű! Igen, a blogos jelmondatod valóban érvényes :-D Elolvastam a cikket. Úgy látom, kezdődik... Hogy itt még milyen kavarások lesznek... jesszus! Viszont csak egyet nem értek. Miért kell szakmai, valamint állam- vagy önkormányzati kasszát érintő kérdéseket népszavaztatni? Józsi bácsi vagy Manci néni Bivalybasznádról kompetens ezekben? Van megfelelő rálátásuk a dolgokra? Vagy akár nekünk? Még akár mérges is lennék emiatt, ha nem az lenne egyre inkább a meggyőződésem, hogy ami otthon politika címén folyik, az semmi más, mint színház és mi csak azt látjuk, amit a színpadon megmutatnak nekünk. De hogy a háttérben mi folyik, azt max. csak sejteni lehet. Meg talán jobb is, ha nem tudjuk.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.20. 15:25:47

Andi, engem nem zavar, bárki ellen tüntetsz is, viszont az zavar, amit te mondtál a bivalybasznádi példáddal. És az is, hogy azzal vették rá az emberek sokaságát a szavazásra, hogy ha az igen nyer, akkor megbukik a kormány - nem az volt a lényeg, hogy az országnak jobb/rosszabb lesz (bár a felszínen kommunikáltka ilyemsit is), sőt a szavazók nagy részének voltaképp fogalma sem volt arról, miért is kell igen-t vagy nem-et ikszelnie - és ez vérgáz... Arról nem is beszélve, hogy a kormány lemondatására szánk kísérletecske, minden volt, csak NEM IGAZ. és én ezt utálom... Nekem mindegy, ki kormányoz, nem vagyok politikailag elkötelezett, csak azt várnám el, hogy tisztességgel és becsülettel tegyék...na és ebben van a NAGY hiba, bárki si kerül oda.

Andi 2008.03.20. 15:29:44

Gyu, nem tüntetek sem senki ellen, se mellett, sőt még csak bántani sem akarok senkit, mert miért is tenném? A bivalybasznádi példámmal ugyanazt mondtam, amit most te is.

Andi 2008.03.20. 15:33:03

Még valami, Gyu. Jó, hogy te a saját szavaiddal is elmondtad, amit én a sajátjaimmal szerettem volna. Lehet, hogy mind magyarul beszélünk, de úgy látszik, az emberek fele ezt érti meg, a másik fele meg azt :-) Így legalább már egyértelmű. Köszi szépen a segítséget :-)

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.20. 16:28:49

Andi, félreérthető voltam, bocsi, nem a példa zavart, az tökéletes volt, hanem amit a példa mutatott... Az a jelenség zavar...

Andi 2008.03.20. 17:26:30

Tényleg félreérthető voltál, de sebaj, megoldottuk :-D Egyébként ezek a dolgok (nem a félreértés, hanem amikről te is írtál) engem is nagyon zavarnak. Néha az az érzésem, hogy a magyarok egyszerűen nem tudnak emberi módon élni, viselkedni, politizálni - bár ha jobban belegondolok, azért nálunk sem minden fenékig tejfel, amikor az alsó- vagy pláne a Lordok Házában spontán boxmeccsek törnek ki :-D Talán ez a feszült, stresszes, rohanós, hatalom- és pénzéhes kor az, ami miatt egyesek elfelejtenek viselkedni, becsületesnek lenni, egyáltalán tisztelni másokat, odafigyelni másokra. Vagy a fene sem tudja...

Andi 2008.03.20. 17:36:45

Azt tudtátok (miért is ne tudnátok?), hogy a miniszter szavunk latin alapja magyarra lefordítva annyit tesz: szolga? Ha valaki nálam jobb latinos, akkor akár mellém is állhat és igazolhat :-) Ebből a fajta hozzáállásból, hogy a nép, egy ország szolgálata (lenne) a dolga ezeknek az embereknek, kellene több odafent, akár miniszteri székben ül valaki, akár másféle magas trónon. Akkor talán sikerülne kirángatni a szekeret a kátyúból. Már ha ez rajtunk kívül, kedves blogos társaság, bárkit is érdekel esetleg odafent... (nem a Jóistenre gondoltam)

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.03.20. 17:57:44

Gondolom a miniszter és a ministráns szó egy tőröl fakadhat...de ministráns témában Wendigo az igazi szakértő :)

Andi 2008.03.20. 18:00:24

:-DDD Akkor mögvárgyuk! :-DDD

Goten 2008.03.20. 18:15:56

Köszönöm, Gyu :-).
Szerintem itt rekesszük be, mert szegény BZ szívbajt kap, hogy politika-fórum lett a blogjából :D.

Andi 2008.03.20. 18:51:30

Egyetértek, Goten. Bár ő kezdte... :-DDD

Nephin 2008.03.20. 18:59:50

Nem tudom, Gyu...szép és jó dolog itt maradni, persze, itt születtem, itt van az otthonom stb. Ennek ellenére ha lenne lehetőségem, azonnal kimennék külföldre, még ha esetleg nem is véglegesen, egyszerűen azért, mert ott, ha keményen dolgozom, nagy valószínűséggel boldogulok (mert itt hiába teszem, nem sokra megyek vele, még ilyenolyan végzettségekkel, nyelvvizsgákkal sem). Máshol sincs kolbászból a kerítés, de nem is kellene, csak egy normális életvitelre lenne szükségem, nem azon görcsölni, hogy jövök ki a fizetésemből hónap közepe után, az egész tetejébe pedig agyament szónoklatokat hallgatni jobbról is, balról is, ahelyett, hogy azt kiabálnák, mit tehetnének együtt az országért. Lehet, hogy épp az elkeseredett időszakomat élem, de nem látom túl fényesen a jövőt perpillanat.

De tényleg hagyjuk a témát, tekintettel szegény BZre.:)

Andi 2008.03.20. 19:40:08

Hehehe, szerintem cseréljünk emilcímet és alkossuk meg a Nagy Közös Blogot ebben a témában :-) Attól tartok kimeríthetetlen... Bocs, BZ, úgy tűnik, jó témát dobtál fel... Nephin: Sokat gyötrődtem azon, miután kijöttem ide, hogy most akkor szimplán "hazaáruló" vagyok (merthogy úgy jöttem ki, hogy max. látogatóba járok csak haza és ez a terv azóta sem változott), vagy egyszerűen egy ember, aki szeretne normális munkával normális körülményeket teremtve magának normálisan, nyugodtan élni. Rengeteget tépelődtem és úgy döntöttem, hogy ez utóbbi vagyok. Szeretem Magyarországot és mindig a hazám marad - de nem szeretem azt a hangulatot, amit már évek óta mesterségesen gerjesztenek benne és azokat a lehetetlen feltételeket, amik között egyszerűen nem lehet élni és tervezni a holnapot meg a holnaputánt - a jövő évről már ne is beszéljünk.

Kutyafüle 2008.03.22. 14:03:23

Áhá, szóval chat lesz ebből is, akár a Subbából?
süti beállítások módosítása