HTML

Ezmegmiez?

Wendigo vs the World - nyomokban gondolatokat, érzéseket, antiklerikális képregényeket, zúzdazenét, vért, verítéket és könyveket tartalmazhat. Meg mogyorót.

A szerző élőben...

Eme blog szerzője több zenekarban is köszörüli a hangszálait. A közeljövőben az alábbi helyeken láthatod-hallhatod élőben:

  • 2008.06.16.
    Budfapest, MüPa (Wendigo - Ágnes vendégeként)
  • 2008.06.27.
    Kazincbarcika (After Crying - szimfonikus!)
  • 2008.06.28.
    Bázakerettye (Queen Tribute)
  • 2008.07.10.
    Tokaj, Hegyalja Fesztivál (Wendigo)
  • 2008.08.17.
    Sziget (Queen Tribute)

Xmaspauza és boldogat

2007.12.22. 21:27 :: Wendigo vs the World

Amint láthattátok, mostanában kissé nemfrissülősre váltottunk. Ez ugye egyrészt abból következik, hogy a Pápa és Puncius is kénytelen volt leszállni a ministránsfiúkról és a felszögezett fickó születésnapjával foglalatoskodik ezekben a hetekben. Másrészt Szittya Béla sem tüntet, mert odafagyott a kezéhez a Teszkócsíkos Hűdemagyarzászló. Én meg próbálom leginkább meg nem történtté tenni ezt az egész ünnepet, amit ezennel HARÁCSONY néven szeretnék bejegyeztetni a XXI. század történelmébe.

De jövünk ám vissza mind, sőt! Szóval, addig is legyetek rosszak, és most minden szarkazmust félretéve azt kívánjuk nektek, hogy még ne lássatok az ünnep mögé, legyen nektek ez az egész évvégi időszak igazán szép és meghitt. Szeressétek egymást, és értékeljétek azt, aki önzetlenül szeret titeket, mert hamarosan úgyis elmúlik - becsüljétek meg a pillanatot!

Pápaman, Puncius, Szittya Béla és a statiszták nevében
maximális tisztelettel:

W.

 

2 komment

Címkék: selfblog whocares szolgálatiközlegény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2007.12.23. 03:15:23

Ha el lehetne törölni ezt az ajándékozós őrületet, akkor tökre bírnám ezt az ünnepet (tolonganak az emberek, veszik tonnaszámra a lapos TVket, kezükben a hiteligénylős lappal, ódzsízösz). Hamajdegyszer nagy leszek, és családom lesz, nálunk nem lesz ajándékozás, max gyerekek kapnak, és nekik is csak 1-2 (nem pedig majd a családtagok próbálják egymást túllicitálva ajándékot venni a kölyöknek). A gyerek semmivel sem értékeli jobban a 10 csomagot, mint a 2őt.

Nekem a Karácsony az, hogy Anyummal a konyhában vagyunk, húst próbálok feldarabolni késsel (onnan tudni, hogy én csináltam, hogy se nem kockák, se nem csíkok, hanem alaktalan cafatok lesznek a kajában), és miközben a töltött káposztával foglalatoskodunk, a pörkölt szép csendben odaég.

És hogy jövő karácsonytól ismét lesz értelme a titokban faállításnak, mert aki most még csak pocakban van, ő már jövő ilyenkor teli torokból fog ordítani (és mi hogy fogjuk azt szeretni, hehe). :-) Én vagyok mindig az (vagyhát voltam), aki a nappaliban csilingel, hogy be lehet menni (mert megjött a Jézuska), és utána gyorsan a teraszajtón keresztül vissza a házba, észrevétlenül, mintezt ünnepi díszben, magassarkúban (ami ugye sokszor hordok). Höh, hányszor estem el az udvaron jég/kutyusaink miatt, tiszta életveszélyes küldetés. Nekem ez a karácsonyi fíling :D Kinn a hidegben keccsölni, mikor a kedves család véletlenül bezárta a bejárati ajtót, és nem jutottam be.

A kocsonya-töltöttkáposzta-pörkölt-sütemény mérgezésnek is van valami kis bája...

De ez a szeressük egymást, mert most azt kell... olyan, mint a nov1. Emlékezzünk az elhunytakra, mert most azt kell. Nem szokott össze jönni... (hogyis mondta Nagypapa, mikor ronda lett a karácsonyfa, és valami nem jött össze.... "az Isten bassza meg ezt a Jézuskát". Na ez a mondás nálunk rendszeres, békés ünnepek, hehe).

Hogyeztmost minek írtam ide, nemtom. Szófosásom van így hajnali 3 óra tájban (mikor nem?). Nekem ezt jelenti a Karácsony.

Neked mit, hogy ennyire kitörölnéd? Mi az, ami az ünnep mögött van? Kíváncsi vagyok, de tényleg.

"felszögezett fickó" ezen jót mosolyogtam :):)

És egy kis játék, csak a hangulat kedvéért.
Igen, a rénszarvast le kell lőni, a teteme segítségével felröpíteni a Télapót, és belepottyantani a turmixgépbe. A koboldok lelövéséért plusz töltényt kapsz. 16ezer pontig vittem ^^ www.joecartoon.com/games/11

Nade inkább belefujtogatom magam az ágyba egy könyvvel, ha már az alvás nem megy, így is összehordtam már sok izét.

blö 2007.12.26. 09:42:32

Ösmerősemék, trükkmester, díszletes family. Rejtett paraván mögé díszítették a fát. Az alakalmas pillanatban elindult a füst(köd) gép, harangok 2000watton, apróbb petárdák.
Igen. Állat lehetett. Aztán a gyereket szilveszterre már sikerült lenyugtatni.
süti beállítások módosítása