HTML

Ezmegmiez?

Wendigo vs the World - nyomokban gondolatokat, érzéseket, antiklerikális képregényeket, zúzdazenét, vért, verítéket és könyveket tartalmazhat. Meg mogyorót.

A szerző élőben...

Eme blog szerzője több zenekarban is köszörüli a hangszálait. A közeljövőben az alábbi helyeken láthatod-hallhatod élőben:

  • 2008.06.16.
    Budfapest, MüPa (Wendigo - Ágnes vendégeként)
  • 2008.06.27.
    Kazincbarcika (After Crying - szimfonikus!)
  • 2008.06.28.
    Bázakerettye (Queen Tribute)
  • 2008.07.10.
    Tokaj, Hegyalja Fesztivál (Wendigo)
  • 2008.08.17.
    Sziget (Queen Tribute)

Agy! Féltek-e?

2008.02.02. 11:19 :: Wendigo vs the World

Igen! Tudományosan is alátámasztották, hogy nem fárasztóan hülye vagyok, hanem zseni!
Katt ide!
(Katt, Ica! naugyemegmondtam)
.
.
.
.
.
.
.
.
(nemnagyarcúságbólíromna, tudomhogyhülyevagyokcsakötpercigörültempicit, kéremkapcsojjaki)

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keviny · http://keviny.blogol.hu 2008.02.02. 15:07:11

Erre énis felfigyeltem, örömmel konstatáltam, be is akartam linkelni a hasonszörnyű blogomba, aztán mégse.

AnnGel 2008.02.02. 17:33:17

Én eddig meg voltam róla győződve, hogy hülyékkel vagyok körülvéve, de nem, ezek szerint zsenikkel. Ez most azért nem jó, mert eddig mondhattam magamról, hogy én normális vagyok, de nem, mert most én vagyok a leghülyébb, ha mindenki más zseni.

Ha már szóviccek, szívem csücske gyártotta egy Wendigo koncertre várva:
"Wendigo, höhö... Mikorolasz! Érted!?! Mikorolasz..."
Még így visszagondolva is nagyon fáj.

Keviny · http://keviny.blogol.hu 2008.02.02. 20:16:58

"Mami, mami, the dog is closed in the kennel!"
"Wendi, go, let it out!"

AnnGel 2008.02.02. 20:56:26

Keviny, ezen hangosan felröhögtem x)
süti beállítások módosítása