HTML

Ezmegmiez?

Wendigo vs the World - nyomokban gondolatokat, érzéseket, antiklerikális képregényeket, zúzdazenét, vért, verítéket és könyveket tartalmazhat. Meg mogyorót.

A szerző élőben...

Eme blog szerzője több zenekarban is köszörüli a hangszálait. A közeljövőben az alábbi helyeken láthatod-hallhatod élőben:

  • 2008.06.16.
    Budfapest, MüPa (Wendigo - Ágnes vendégeként)
  • 2008.06.27.
    Kazincbarcika (After Crying - szimfonikus!)
  • 2008.06.28.
    Bázakerettye (Queen Tribute)
  • 2008.07.10.
    Tokaj, Hegyalja Fesztivál (Wendigo)
  • 2008.08.17.
    Sziget (Queen Tribute)

Erős váram néköm a 'zisten

2008.02.05. 14:58 :: Wendigo vs the World

Pápaman és Puncius ajánlásával ma egy olyan csokrot nyújtanánk át kedves nézőinknek, amelyben különböző szekták ádehogy, szóval komoly és okos és természetesen mindenféle tudományos alapon megtámogatott gyülekezetek életéből csippentünk ki pillanatokat.
Hogy a következő jelenetek nevetségesek, szánalmasak, elszomorítóak vagy mind a három egyszerre, döntsétek el magatok...

A kedves hölgynek a Szentlélek bizonyára azt súgja, hogy imitáljon dühös Csubakkát.


A fenti videó eleve vicces, ahogy koreai nénikbácsik gumilabdaként pattognak a szektavezér gyülekezet nemes vezetőjének nyimnyammogására, de az igazi alien-invázió kábé 1:35-nél indul, amikor Mingnyang nénit nyúltagyon ragadja a hóli gószt. Őt aztán többen követik, miközben Darth Priest folyamatosan azt odrítja: "Pilla!"
4:24-nél pedig (és most előre elnézést) új értelmet kap az "Isten b*xxon meg" káromkodás...


Ezt a módszert a kedves magyar kősziklapótlék, Németh Sándor is elkövette, úgy látszik, tanult minta alapján. A logika az, hogy ha a pap isten közvetítője, akkor a pap nyála bizonyára szenteltvíz. Undoretto...

32 komment

Címkék: puncius hülyevideó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaloz · www.kernelpanic.hu 2008.02.05. 15:34:26

Oh, pont a szcimbiket hagytad ki! Ezeket a vidiket mondjuk biztos ismered, de hatha nem:

gawker.com/5002269/the-cruise-indoctrination-video-scientology-tried-to-suppress

es a parodiaja by Jerry O'Connel:

comment.blog.hu/2008/01/24/kis_vidamsag_delutanra_jerry_o_connel_szivatja_tom_cruise_mestert

Igazabol tok jo dolog ez a szektasdi, tok jo lehet a foldon visitva fol-ala gurulni, megyek es kiprobalom a nappaliszonyegen :-D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.05. 15:35:55

Az első az nem Chewbakka, hanem egy madár.
A második az nagyon ijesztő.
A harmadikkal teljesen egyetértek, szimplán undorító.

AnnGel 2008.02.05. 15:36:28

Dzsííííízösz krályszt!
Videókat nézve először röhögtem, majd némán bámultam, végül "óbazdmegóbazdmegóbazdmeg, neeeeee" ismételgetéssel végignéztem.

És leköpi, és defúúúj!
És ilyen van? Nem hiszem el, jesszus, ez nagyon nagyon kemény.

Egyszer elgondolkodtam rajta, milyen lenne elmenni egy ilyen Vidám Vasárnapos cumóra, csak megnézni, milyen, vinni popcornt, és röhögni. Aztán inkább letettem róla, mert mivan, ha van valami ott a levegőben, vagy valami cucc, ami kimossa az agyam, aztán én is ott fogok fetrengeni, szimplán elélvezni, meg hazaérkezve letépkedni a King Diamond posztert a falról, meg ilyes?

Azért ez tényleg félelmetes...

Van egy hitgyülis ismerősöm, aranyos nő, rendes családanya, kedves, segítőkész, nem látszik rajta semmi deformáltság, és egyszer szóbakerült, hogy nem engedi a gyerekeinek elolvasni a Harry Pottert, mert mágia van benne. Elbeszélgettünk, hogy ő ezt most hogyan, meg miért, és ő kipirult arccal, csillogó szemmel mesélte, milyen boldog, mióta tudja, hogy Jézus él, és szeret minket, és benne is él, ésatöbbi.

De hogy mi a legrosszabb? Boldognak tűnt... és mikor erre gondolok, az jut eszembe, hogy lehet, hogy ő csinálja jól...

Geitenbeffer_ 2008.02.05. 16:07:39

A kozepson par rizsa erosen Deneverorszagban van...

Faffy · http://faffy.freeblog.hu 2008.02.05. 16:34:10

a koreai cuccot azt valami helyi bolondokházában forgathatták.
vagy elgázosították őket a műsor alatt, biztos valami új fejlesztésű jokeres ideggáz.

Geitenbeffer_ 2008.02.05. 16:55:12

Az elson meg siman Arch Enemyt dudol a neni.

Beren 2008.02.05. 17:32:37

Az emberek döntő többsége teljesen idióta szekták nélkül is. Akkor meg minek megy el ilyen helyekre? Csoportterápia? Nem értem én ezt...

AnnGel: Én a helyedben nem mennék ilyen szeánszra. nem az fenyeget, hogy ottragadsz, hanem hogy a jóságos Isten nevében kitapossák a beled, mert nem abban hiszel, amiben ők...

AnnGel 2008.02.05. 17:44:42

Beren: gyönyörű halál, már látom is magam előtt.

Felbőszült hívők különös kegyetlenséggel végeztek Sz. Anna (20) veszprémi lakossal a Vidám Vasárnap felvételén. A szemtanúk elmondása szerint az egyetemista lány hangosan nevetett az előadáson és a közönségen, a helyszínen tartózkodók ekkor fordultak ellene. "Megérdemelte, amit kapott" üvöltötte a vértől csatakos vezető, miközben a rendőrök elhurcolták a többi gyanusítottal együtt.

gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.02.05. 17:55:09

AnnGel, kamerát vigyél, bár Neked rossz lesz, legalább nekünk legyen jó :) Egyébként pedig nyugi, keresünk majd egy Veled szövetséges szektát, akiknek elmondjuk, hogy téged széttéptek és csatakvér fog folyni - s lesz minimum egy szekta minusz. Megéri, nem? :)

Beren 2008.02.05. 18:18:14

Utána megalapíthatjuk az "IrtsunkkimindenszektátazAnnGelmiatt" szektát... (:o)

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.02.05. 18:21:21

Beren, Te egy zseni vagy, saját fegyverükkel győzhetjük le őket :)

AnnGel 2008.02.05. 18:30:04

Zseniális ötlet, de tényleg, kár, hogy nekem meg kell halnom, hüpp.

Toljuk el a projektet 60 évvel, akkor már nem lesz kár értem (az összes női felmenőm megtyüttyült 80 éves kora felett, valszeg velem is ez lesz), de most még élni akarok rájöttem.

Meg különben is: most töltöttem le a 24 első évadját, nem halhatok meg x)

Vagy keressünk más áldozatot, hehhheeeee.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.02.05. 22:00:31

AnnGel, erre az érvre nem voltam felkészülve, de hatásos: a 24 bármely évada mentesítő érvényű :)

Faffy · http://faffy.freeblog.hu 2008.02.05. 22:38:51

szerintem a dzsekkbauer leszámolna minden szektával. azzal is, amelyik még nincs, de majd lesz.

Andi 2008.02.06. 03:17:40

AnnGel, én már voltam Hitgyülis szeánszon, merthogy kiváncsi voltam, milyen belülről. Túléltem, meg sem vertek, de kapásból kétszer voltam akkor ott: először és utoljára. Úgy éreztem, mintha egyetlen, józan földiként seggrészeg ufók között lennék valamelyik idegen bolygón. És nem azért, mert ateista vagyok, mert nem vagyok. Tényleg van ott valami a levegőben. Az emberi hülyeség fektetett nyolcasa levitál folyamatosan.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.02.06. 10:19:11

Véletlenül sem akarva megbántani senkit, egyszer voltam a régi, szépemlékű Budapest Sportcsarnokban egy Amway szeánszon. Na az volt ilyesmi... Pedig az nem is szekta - elvileg.

Wendigo vs the World · http://wendigo.blog.hu 2008.02.06. 10:28:24

Az Amway gyakorlatilag a vallási maszlagon kívül minden másban szekta... Konkrétan nagyon jó barátot vesztettem el amiatt, mert átmosták az agyát és egy idő múlva már csak arról tudott beszélni... :-(

Keviny · http://keviny.blogol.hu 2008.02.06. 11:37:03

aztakurva, nemtom mit szednek ezek a nemtommik, de én is kérek belőle! ez durvább lehet mint az LSD vagy valamilyen hallucinogén gomba...

a középső vidin a csaj spontán orgazmusa tök jó lehet, nincs valami faq hogy lehet előidézni?

a legfelső csaj meg szerintem túl sokat nézte az Ace Ventura-t.

Keviny · http://keviny.blogol.hu 2008.02.06. 12:12:24

egyébként meg vazzák meg a nyomorult sushik (középső vid), hogy ilyenekre pazarolják a jó kis Marshall cuccokat.

Jim Marshall ezt látná köpne egy szenteltet az tutt.

egyfejű 2008.02.06. 12:48:29

Arról még nem is esett szó, hogy az ehhez hasonló agymosottak minden további nélkül bármikor becsöngetnek, és az erősen agyoncenzúrázott és többszörösen félrefordított mesegyűjteményre hivatkozva rajtad is lobotómiát akarnak elkövetni.
Mitől magasabbrendű az ő szólásszabadsághoz való joga, mint az én nyugalomhoz-munkához való jogom?
Ráadásul mióta szólásszabadság a hülyeségek böfögése?

AnnGel 2008.02.06. 13:07:51

A pesti bérletbe szoktak becsöngetni Jehova tanúk, ha ráérek, akkor váltok velük pár szót (és tök boldogok, hogy nem küldöm el őket a halál faszára), és amúgy aranyosak, kedvesek, és abszolut nem erőszakosak, még nem próbáltak meg keresztet égetni a fejembe hitetlenségemért. Viszont képtelen vagyok ilyesmiben hinni. Jártam hittanra, alsós koromban (azért mentem el rá, mert egy osztálytársam azt mondta, majd kapunk kekszet), de valahogy nem jött be a dolog. Meg kekszet sem kaptam, szemétség.

egyfejű 2008.02.06. 13:36:45

AnnGel én is elbeszélgetek velük ám, és olyankor jól meg is kérdezem tőlük, hogy mitől tudják, ki a próféta, aki a kaporszakállas üzenetrögzítője?
Hát megmondja nekünk a mindentátható! - jön a büszke válasz.
Akkor már csak azt nem értem, ha emiatt szól hozzád, miért nem tudja mindenhatóságában közvetlen is elmondani neked a dolgokat, miért iktat be közbenső lépcsőket?
Ilyenkor szokott a gyorsz elbúcsuzás következni :P

AnnGel 2008.02.06. 13:47:38

Egyszer majd megtanulom azt a szöveget, ami a Dogma elején van (mikor az egyik főszereplő téríti az apácát a reptéren, az meg néz, hogy te jó ég, mit művelt az életével), és kipróbálom hittérítőkön, muhahaha.

Hogy miért van közbenső lépcső? Mert mint a Dogma óta tudjuk, az ember nem éli túl, ha hallja a mindenható hangját :))

egyfejű 2008.02.06. 13:55:29

Lásd Monty Python Mózesét a három kőtáblával.
- Meghoztam Nektek Isten 15 parancs......
Egy tábla kicsúszik a kézből, szarrá törik. Némi rácsodálkozás után:
- ...10 parancsolatát, hogy a nép ezek szerint élje életét.

AnnGel 2008.02.06. 14:12:01

Pff, és pont nem tudta eltörni a paráználkodós táblát :P

egyfejű 2008.02.06. 14:23:59

Tisztelt Hölgyem!
Amíg geó- és teológus szakértőinkkel megállapítjuk, mi az a paráznaság javasoljuk, hogy hallgassa a Work of Art - Artwork lemezét.

Gyu · http://gyulovesaor.blogspot.com 2008.02.06. 17:44:55

A hittanról csak egy gondolat...gyerekkoromban a szemben levő Örökimádás templomban is volt ilyen: mi nem jártunk, de amikor betévedtünk a templomba, mindig kerestem a hidat, vagy legalább a makettjét, mert számomra a hídtan-nak volt logikus értelme, a hittannak már gyermekfejjel sem volt...

Beren 2008.02.06. 20:46:10

Egyébként ez a tízparancsolat kissé idejétmúlt, én legalábbis belefutottam valahol a bővített, tizenegyparancsolatba:

1. Ne tisztelj más isteneket.
2. Ne csinálj faragott képet (bálványt) és ne imádd.
3. Isten nevét hiába ne mondd.
4. Szenteld meg a hetedik napot.
5. Tiszteld apádat és anyádat.
6. Ne ölj.
7. Ne törj házasságot (ne paráználkodj).
8. Ne lopj.
9. Ne tégy hamis tanúságot.
10. Ne kívánd, ami embertársadé.
11. Ne fürgyé' le.

brook · http://jaybrook.mindworks.hu 2008.02.08. 10:48:04

gondoljatok arra, hogy azért ez mégsem a legnagyobb csapás. mi lenne, ha ezek politikusnak mentek volna? :)

Andi 2008.02.08. 13:35:25

Miért, azok nem ilyenek? Csak más módon őrjöngenek és másnak fekszenek le. No difference.

Beren 2008.02.08. 17:13:46

Exüzimoá, Sam. Joe, most látom csak, hogy nálad leltem a tizenegyediket. Előtted meg a W. Nem is értem, miért nem került ide is...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.09. 09:58:20

Faffy: Akire te gondolsz az nem a dzsekbauer, hanem a csáknorrisz! Egy köríves pofonrúgással rendbe tenné az egész balhét. Ajánlott irodalom:
vizlepcso.blogspot.com/2006/02/chuck-norris-fan-club.html
vizlepcso.blogspot.com/2006/03/chuck-norris-fan-club-ii.html

AnnGel: Miért csak most szólsz erről a paráználkodós balhéról? Január ötödikén nősültem! 8-]

Ami meg a becsöngetőseket illeti: Éppen kijöttünk a nyolcadikból, amikor Csabi haverommal romboltunk az utcán és elénk pattant egy nénike: "Szép fiatalemberek!" (Mondjuk esetemben már itt gyanús volt.) "Meséljek valamit maguknak az új Bibliából?" Én köpni-nyelni sem tudtam, de Csabi: "Épp meg akartuk rá kérni a nénit!" És otthagytuk. Szerintem most is ott áll a Bródy Sándor utcában lefagyva.
süti beállítások módosítása