HTML

Ezmegmiez?

Wendigo vs the World - nyomokban gondolatokat, érzéseket, antiklerikális képregényeket, zúzdazenét, vért, verítéket és könyveket tartalmazhat. Meg mogyorót.

A szerző élőben...

Eme blog szerzője több zenekarban is köszörüli a hangszálait. A közeljövőben az alábbi helyeken láthatod-hallhatod élőben:

  • 2008.06.16.
    Budfapest, MüPa (Wendigo - Ágnes vendégeként)
  • 2008.06.27.
    Kazincbarcika (After Crying - szimfonikus!)
  • 2008.06.28.
    Bázakerettye (Queen Tribute)
  • 2008.07.10.
    Tokaj, Hegyalja Fesztivál (Wendigo)
  • 2008.08.17.
    Sziget (Queen Tribute)

W3ND1G0 R3L04D3D

2007.10.28. 22:49 :: Wendigo vs the World

Drágaszágok,

Aki már régóta olvassa a marhaságaimat, picit bocsássa meg, de az újak kedvéért egy rövid összefoglaló.
A legelső blogomat a freeblogon alkottam meg - akkor egy cikkhez szolgált oktatóanyagként, aztán meg valahogy belejöttem. Elkezdtem a napközbeni agymenéseimet beleszórni - szómagyarázatokat, fura antiklerikális képregényeket és hasonlovakat - és később már arra is vetemedtem, hogy néha saját gondolatokat is leírjak, hozzáfűzzem a véleménydarabkáimat a minket körülvevő hatalmas káoszhoz.
Iszonyat hamar megbántam. Sértett behányások, bigott kereszténység mögé bújt fröcsögő barmok, szcientológus agymosott agymosók jöttek nekem, és ezt akkor valahogy nem akartam... Visszavonultam hát, és Sam.Joe barátom vendégbloggereként, általában csak képregényekkel és marhulásokkal tartottam életben a blogolási kedvemet. Neki ezúton is nagyon köszönöm a lehetőséget és a helyet, valamint hogy meg merte osztani saját webhelyét egy ilyen őrülttel. :-)
Fél év telt el így, aztán valahogy elapadt a kedv... Egy ideig csak azt hittem, hogy szimplán már nem akarok blogolni. De valahogy rájöttem, hogy az hiányzik, mégis, minden veszélye ellenére, hogy egy saját helyen, saját dolgokat írhassak le - érdekel valakit vagy sem, beszólnak vagy sem. Persze pápás képregények és marhulások lesznek továbbra is, de ez akkor is az én kis szegletem, és igenis, majd mondom, amit mondani akarok.
Ha velem tartotok, köszönöm. Ha csak a képregényekért meg a funstuffért jártok ide, akkor ne olvassátok el azokat a bejegyzéseket, ahol sok a betű. :-)
Tehát, Wendigo blog rilódid.

Seeya:

W.

7 komment

Címkék: különvélemény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2007.10.29. 12:12:34

Velkam az igen gyakran baszakodó blogponthun, remélem szorgalmas leszel.

Szolgálati izé: a geistwaldot is kitehetnéd linknek, mer úgy tudom, te is olvasod.

AnnGel 2007.10.29. 14:49:03

Wíííííííííííííííííííííííííííííííííííjjjj, szupeeeeeeeeeer X))))))))))))))))))))

Goten 2007.10.29. 22:22:42

Igenigenigen, végre Wendigo-blog újra! :-) Már nagyon hiányzott.

Azzal meg ne törődj, hogy beszólogatnak - az antifanok a népszerűséggel járó mellékhatások. Csak a szeretteid/barátaid stb. véleményére adj (meg persze a rendszeres blogolvasókéra :D), a többieket szard le nagyívben. Majd egyszer felnőnek, és megvilágosodnak. Vagy nem.

AnnGel 2007.10.29. 22:57:19

Jahm, igen... vagy ha valaki nagyon beszól, megkeressük, és megverjük. Így megy ez x)

Wisegirl 2007.10.31. 19:41:25

végre, újra... :)

Cryingdarkness · http://baromsagszarasig.freeblog.hu 2007.11.03. 13:39:54

Hail BZ! Örvendek, hogy ismét. Én nagy boldogság! Közös ismerősünk (Kevvv) mondta, hogy vagy itten. Maj' jól belinkellek újra a baromsagszarasig-ra.

Szórd el agyad magjait, hadd hajtson ki, és gyümölcse fertőzze a népet forevör! :)
süti beállítások módosítása